• wtorek, 13 grudnia 2016

151 uczestników i ponad 5 tysięcy złotych. To bilans trwającego 3,5 godziny V. charytatywnego maratonu Zumby w Tychach. W akcji charytatywnej dla Pawła i Marka Piechnik aktywnie uczestniczyła spółka Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki”. Firma przekaże 5 zł za każdy sprzedany bilet.    

Taneczne szaleństwo ogarnęło wszystkich, którzy pojawili się na hali sportowej przy ul. Piłsudskiego w Tychach. Pod okiem profesjonalistów uczestnicy bawili się przez ponad 3 godziny. – Tegoroczna edycja była szczególna, zwłaszcza jeżeli chodzi o ilość dodatkowych atrakcji – tłumaczy Anna Kot – wolontariusz Fundacji „Bliżej Szczęścia”. – Badanie z żywej kropli krwi, degustacja dań wegetariańskich, konsultacje z dietetykiem oraz możliwość zdobycia autografu z piłkarzami GKS-u – dodaje.

V. charytatywny maraton Zumby był dedykowany Pawłowi i Markowi Piechnik. Braćmi samotnie opiekuje się ich mama. Oboje cierpią na poważne schorzenie – przepuklinę oponowo-rdzeniową. Aby ich życie zmieniło się na lepsze, potrzebny jest specjalny chodzik oraz podjazd. Brakuje 17 tysięcy złotych. Zebrana podczas maratonu suma zbliżyła rodzinę do celu. – Jestem wdzięczna za wsparcie i pomoc ludzi. Byłam pozytywnie zaskoczona ilością uczestników – mówi Marlena Piechnik. – Ludzie chcą pomagać – dodaje.

Taneczna impreza już po raz trzeci zagościła w Tychach. Poprzednie edycje odbyły się w Gdańsku i Łaziskach Górnych. To cykliczne przedsięwzięcie, które zawsze ma konkretny cel. Tym razem było to zebranie środków na chodzik i podjazd dla braci z Tychów. Rodzina wciąż potrzebuje wsparcia. Aby ich marzenie stało się rzeczywistością, konieczne jest zebranie brakującej sumy.

Pawła i Marka Piechnik można wesprzeć w bardzo prosty sposób. Wystarczy przekazać dowolną kwotę w postaci darowizny na dedykowane subkonto Fundacji „Bliżej Szczęścia. Więcej informacji można znaleźć tu.

Spółka Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” była partnerem strategicznym charytatywnej akcji. Pracownicy i wolontariusze brali aktywny udział w działaniach organizacyjnych i informacyjnych. Firma do każdego sprzedanego biletu przekaże 5 zł.

Galeria: